مصاحبه آقای دکتر علی زمان میرآبادی نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ساری و میاندرود

مصاحبه آقای دکتر علی زمان میرآبادی نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ساری و میاندرود

نوع مطلب: اخبار نمایندگی ها

جهت تماشای کامل مصاحبه بر روی لینک کلیک نمایید

علی زمان‌میرآبادی نامزد انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: با توجه به محوریت کشاورزی در اقتصاد مازندران، باید نماینده‌ای با تخصص این حوزه در مجلس حضور داشته باشد که در زمان بررسی طرح‌ها و لوایح مرتبط و قانون‌گذاری بتوانداثرگذاری لازم در این بخش را داشته باشد.

علی زمان‌میرآبادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تقریبا همه نامزدهای مازندران که در این دوره از رقابت انتخاباتی شرکت کردند محورهای کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری و امور بازرگانی را به عنوان دغدغه‌های خود اعلام کرده‌اند. اما با توجه به این‌که بیشتر مازندرانی‌ها به ویژه در حوزه ساری و میاندورود فعالیت کشاورزی دارند، بسیار مهم است که در مجلس متخصصی داشته باشیم تا بر اساس شیوه‌نامه‌ها عمل کند و حامی کشاورزان باشد.

وی افزود: در مجلس یازدهم از مازندران هیچ نماینده‌ای که متخصص حوزه کشاورزی باشد نداشتیم. در این دوره با همه احترامی که برای نامزدها قائل هستم، نامزد متخصصی در حوزه کشاورزی نداریم. در حالی که حضور نماینده‌ای با دانش تخصصی کشاورزی در مجلس از مازندران کاملا ضروری است.

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: مهم است که در زمان تهیه لوایح در مجلس به صورت تخصصی عمل شود. فکر می‌کنم با توجه به تخصصی که دارم می‌توانم در این زمینه مؤثر باشم. ضمن این‌که بسیاری از مشکلات منطقه در داخل استان قابل حل نیست و نیاز داریم تا در سایر استان‌ها و حتی بین‌الملل آن‌ها را برطرف کنیم.

زمان‌میرآبادی با اشاره به همسایگی مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: با وجود همسایگی با کشورهای حاشیه خزر ارتباط بین مجالس ما بسیار ضعیف است. در برنامه‌های کاری خودم این موضوع و همچنین ارتباط دانش و صنعت را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در تمام فرآیندهای کاری به ویژه در این حوزه انتخابیه داریم پیگیری نشدن فرآیندهای اداری بر اساس یک شیوه‌نامه است که این مشکل باید برطرف شود.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود هم‌افزایی ایده‌ها و اندیشه‌های نامزدهای مجلس دوازدهم را راهکاری مناسب برای کمک به توسعه مازندران برشمرد و اظهار کرد: همه نامزدهایی که از شورای نگهبان تاییدیه دریافت کردند دوست دارند برای مردم و کشور کاری انجام دهند ،اگر این تخصص‌ها جمع شود می‌تواند مفید باشد.

زمان‌میرآبادی درباره معیارهای انتخاب نماینده تصریح کرد: باید بدانیم که اولویت‌های ما در مازندران چیست؟. تخصص و تعهد دو شرط اصلی برای انتخاب هستند و اگر مردم این دو شرط را در نظر بگیرند به نماینده اصلح می‌رسند. افرادی که وارد مجلس می‌شوند باید بر اساس قوانین عمل کنند.

وی افزود: یک نماینده این امکان را دارد که در اصلاح ترمیم، درج و حذف و ایجاد قوانین جدید پیگیری‌های لازم را انجام دهد. این اطمینان را به مردم می‌دهم که در صورت انتخاب ارتباط مستمری با مردم داشته باشم و مشکلات‌شان را در حد توان برطرف کنم.

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم با تاکید بر ضرورت حضور در انتخابات تصریح کرد: ممکن است برخی مردم از شرایط اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی ناراحت باشند و بگویند رأی نمی‌دهیم. اما این حق انتخاب افراد است که می‌توانند از آن استفاده کنند. رأی دادن به افرادی که به هر دلیلی نگران کشور، استان و شهرستان خودشان هستند و ارتقاء و شرایط بهتر را دنبال می‌کنند می‌تواند تاثیرگذار باشد. بنابراین مردم باید افرادی که حائز شرایط و صلاحیت‌های تخصصی هستند را به مجلس بفرستند.

زمان‌میرآبادی گفت: اگر مجلسی داشته باشیم که براساس علم افراد انتخاب شود می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در یک بازه زمانی مشخص حل کنیم. امیدواریم نتیجه انتخابات به سود کشور و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود باشد و بهترین‌ها رقم بخورد.

https://irna.ir/xjPSmP