ریاست نمایندگی مازندران اظهار داشتند:

برگزاری جلسه کارگروه آب، خاک و کشاورزی شهرستان گلوگاه با اولویت کشت دانه های روغنی

نوع مطلب: دانه های روغنی

در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۹جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گلوگاه با میزبانی شرکت دانه های روغنی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار و معاونین ایشان, مدیرجهاد کشاورزی شهرستان و همکاران ایشان و سایر ادارات دولتی و همچنین مسئول منطقه شرکت توسعه برگزار گردید.

در ابتدا گزارشی از کشت های پاییزه شهرستان ارائه شد که مقدار سطح کشت گندم شهرستان  طی سال جاری را ۷۰۰۰هکتار که با افزایش ۱۵درصدی روبرو بوده و کشت جو علوفه ای حدود ۲۰۰۰هکتار و سطح کشت کلزا ۱۳۰۰هکتار اعلام نموده که مقرر شد از کلیه بتانسیل ها جهت حصول عملکرد بالا در واحد سطح بهره برداری شود.

پیشنهاد از سوی شرکت مبنی بر آمادگی جهت  فراهم نمودن بذر آفتابگردان برای کشت بهاره برای مزارعی که قابلیت کشت پائیزه نداشته مطرح گردید که از طرف اعضا کارگروه با استقبال مواجه گردید و فرماندار از جهاد کشاورزی شهرستان خواستار میزان سطح کشت نشده برای برنامه ریزی جهت کشت آفتابگردان شدند.

همچنین موضوع  اهدای زمین جهت ساخت امکانات و تاسیسات توسط شرکت توسعه کشت مطرح که فرماندار گلوگاه با توجه به رضایت از عملکرد شرکت در ان شهرشستان قول پیگیری دادند.

منطقه گلوگاه شرقی ترین شهرستان مازندارن و از مناطق مستعد کشاورزی استان مازندران علی الخصوص در حوزه تولید دانه های روغنی بوده که شرکت توسعه کشت طی 3 سال اخیر نسبت به ایجاد دفتر و خدمات دهی به زارعین در ان منطقه اقدام نموده است. آقای مهندس مجتبی عموزاد خلیلی مسئول منطقه گلوگاه از پرسنل فعال شرکت در حوزه توزیع نهاده و خدمات دهی به زارعین در حوزه عمل نمایندگی مازندران محسوب می گردند.


1.دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
2.پیام هایی که حاوی تهمت یا بی احترامی به اشخاص باشد منتشر نخواهد شد
3.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد