مدیرعامل شرکت توسعه کشت دانه های روغنی:

پیام تبریک حلول سال جدید

نوع مطلب: اخبار نمایندگی ها

به نام خداي بهار آفرين

اي تغيير دهنده دلها و ديده‏ ها -  اي مدبر شب و روز -  اي گرداننده سال و حالت ها -  بگردان حال ما را به نيكوترين احوال.

 

خداوند متعال را شاكريم كه توفيق دوباره عنايت فرمود تا در گذر ايام، بهاري ديگر را تجربه و حلول سال جديد را درك نمائيم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شكر به درگاهش به جاي آوريم.

نوروز به عنوان يادگار پر ارج نياكان، پيام آور دوستي، عشق و محبت است و همه سنت هاي نوروز و همه دستورات بزرگان ما درباره نوروز نشان دهنده ويژگي برجسته و والاي اين يادگار كهن است. چراكه فرارسيدن سال نو هميشه نويد بخش افكار نو، كردار نو و تصميم نو براي آينده است.

نو شدن طبيعت و آغاز سال جديد، گذر عمري كوتاه از انسان را يادآور مي گردد كه با نيم نگاهي بر رفتار و اعمال گذشته، فردايي روشن را رقم بزنيم. خدا را شكر مي نهم كه توفيق مجدد حاصل آمد تا امسال نيز نوروز باستاني را به شما همكاران عزيز و محترم تبريك عرض نمايم .

اميدوارم در سال نو، با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و همت والاي شما بزرگواران در مسير تحقّق اهداف عاليه شركت دستاوردهاي بسيار گسترده و چشمگيري نصيب خانواده بزرگ و گرانقدر شركت هاي توسعه كشت دانه هاي روغني و توسعه كشت نوآوران پارس بگردانيم .

آرزو مي نمايم در سال جديد با رفع تمامي مصائب و بلايا سالي پربار و مملو از خير و بركت و سلامتي براي مردم ايران زمين رقم بخورد.